Gedoe met klanten voorkomen dankzij het GGGG-model! – met Femke Hogema #35

WinWinstpodcast

Mogelijk gemaakt door:

Kijken & Luisteren

Luisteren

Maak kennis met ons:

Shownotes:

Online boekhouden? Gratis 6 maanden Moneybird inclusief betaalrekening én betaalpas!

Als je je irriteert aan het gedrag van een ander (een klant, medewerker of naaste), dan kunnen er twee dingen gebeuren: 1. je krijgt ruzie; 2. Je kropt het op.

Beide opties zijn niet handig! In deze podcast aflevering behandelt Femke een geweldig mooi feedback model waarmee je beter feedback geeft én helderheid krijgt in je eigen emoties. Als toetje staat ze nog even stil bij het ontvangen van feedback.

Met deze aflevering hou je relaties (zakelijk, maar zeker ook privé) goed!

Over de WinWinST podcast
De WinWinST Podcast is dé inspiratie podcast voor boekhouders en andere financials.

Met aandacht voor alle facetten van het ondernemerschap, gericht op de ondernemende boekhouder, accountant, fiscalist, financieel expert en financieel businesscoach die wil bijdragen aan financieel gezonde en winstgevende bedrijven.

Ben je geen boekhouder, maar ondernemer met interesse in financieel gezond en winstgevend ondernemen? Dan is deze podcast ook voor jou van veel waarde!

Femke Hogema gaat in gesprek met experts en ze deelt haar eigen kennis en ervaring over winst en ondernemerschap.