ProfitCON

15 & 16 september 2022

Dé Winstconferentie
voor accountants, boekhouders en business-experts die zich willen onderscheiden!

We will bring profitability to the world!

ProfitCon 2022 was GEWELDIG!

 

Zeker weten dat jij volgend jaar erbij bent?

Laat hieronder je gegevens achter, dan houden we je op de hoogte! 

Een live event met ongekende energie en inspiratie!

Het wereldwijde #nr1 merk in winstgevendheid,
nodigt je uit voor de 5e editie van ProfitCon!

Laat je inspireren door topsprekers, netwerk met ambitieuze, succesvolle en leuke boekhouders, accountants en business-coaches, leer, groei en vergroot de winstgevendheid van jouw bedrijf en dat van je klanten.

Ik vond ProfitCon echt te gek. Ik heb er heel veel energie en inspiratie opgedaan. Vóór ProfitCon wilde mijn bedrijf niet echt meer groeien. Ik hing al een paar jaar rond het zelfde klanten- en omzetniveau. Na ProfitCon heb ik binnen twee jaar mijn klantenbestand verdubbeld. Zoveel hernieuwde energie gaf ProfitCon mij!

Wat een boost is ProfitCon voor mijn persoonlijke ontwikkeling! Dat winst niet alleen over het cijfermatige gaat, maar om persoonlijk leiderschap. En hoe dat doorwerkt, ook in de cijfers! Echt geweldig dat alle sprekers op ProfitCon juist daarop ingaan. Ik heb daarmee veel geleerd op persoonlijk vlak, vooral over focus. Ik weet nu welke prijs ik betaal als ik niet gefocust ben. Daar ben ik daar echt mee aan de slag gegaan. Nu zorgt mijn focus voor betere resultaten voor mijn klanten.

Het was echt een supergaaf event! Een fijne sfeer, positieve vibe en zoveel inspiratie voor persoonlijke & zakelijke groei. Wat een kans om na twee jaar zzp’en echt naar mijn bedrijf te kijken. In een andere omgeving, met gelijkgestemden. En met nadruk op mindset: ik kan nog zoveel bereiken! Ik weet nu precies in welke fase ik zit en waar ik heen wil. Maar ook praktisch: om de juiste prijs voor mijn dienstverlening te vragen. En ik heb heel veel nieuwe contacten opgedaan. Waar anders ontmoet je zoveel boekhouders en accountants?!
Ik ging vol enthousiasme naar huis! Wat heerlijk dat ik als zelfstandig ondernemer de vrijheid heb om bij dit event te zijn.

Ik vind ProfitCon een bijzonder goed event. Op een toegankelijk manier kijg je heel gevarieerde thema’s voorgeschoteld die allemaal bijdragen aan ‘winst’. Bijvoorbeeld over personal training, gezondheid en focus: dat zijn echte winstpakkers! Daarmee houdt ProfitCon mij als het ware een spiegel voor. Het zet mij aan tot nadenken over mijn eigen persoon en professie. Over hoe ik zelf nog meer waarde kan toevoegen voor mijn klanten: huisartsen en fysiotherapeuten. Zodat de winst die zij maken niet alleen in geld zit, maar ook in praktijkverbetering, medewerkers- en patiëntwaarde.

De interactie bij ProfitCon, dat is echt heel goed. Met Femke als boegbeeld die ook het podium geeft aan alle sprekers. En ook daar zorgt ze dat er veel interactie is. Ik weet zelf wat een voorbereiding en energie zo’n event kost. En het lijkt alsof ze het zo uit haar mouw schudt! Heel knap en inspirerend. Respect naar haar en het hele team.

Wat en voor wie is ProfitCon

VOOR WIE IS PROFITCON:

  • Ben je een accountant, boekhouder of belastingadviseur of een business-expert met financiële affiniteit?
  • En wil je van meer waarde zijn voor je klanten?
  • Wil je je klanten begeleiden bij winstgevendheid, rust in hun financiën en wil je ze helpen hun doelen te bereiken?
  • Wil je een bedrijf bouwen wat ook draait zonder jou?
  • En je eigen dromen en doelen realiseren?
  • Wil je netwerken met gelijkgestemden uit Nederland en België?
  • Wil je leren van de grootste leiders en influerencers uit het vakgebied?

Zorg dan dat je er op 15 & 16 september 2022 bij bent! 

WAT IS PROFITCON:

  • ProfitCon is een winstconferentie!
  • Speciaal voor boekhouders, accountants en businessexperts die het verschil willen maken!
  • ProfitCon gaat over winst (zowel financieel als in waarde) voor je klanten en jezelf
  • ProfitCon is gevuld met inspiratie, waardevolle keynotes en verbindingen met gelijkgestemden
  • Het gaat niet alleen om leren, het gaat zeker ook om doen! Tijdens het event realiseer je groei, zowel persoonlijk als zakelijk.

De Sprekers

Steven Kazàn

Spectaculaire opening – 5de editie ProfitCon!

Steven Kazàn brengt een show vol humor, interactie en magie!

De goochelaar, die je onder andere kunt kennen van De Verraders, Dumpert of zijn komische online video’s, zorgt voor een onvergetelijke show tijdens ProfitCon.

Bijeenkomsten voor boekhouders en accountants kennen vaak veel inhoud. Veel aanbieders van nieuwe technologieen inspireren de deelnemers om hun processen verder te automatiseren. En dat is goed. Heel goed. Alleen; het is niet genoeg.
Dankzij verregaande automatisering zullen de boekhouding en het jaarwerkproces efficienter gaan verlopen. Mooi! Maar – dat is slechts het fundament wat we aan het verstevigen zijn. De magie zit hem uiteindelijk in hetgeen je bouwt óp dat fundament.
Hoe ga jij de klant pro-actief helpen om zijn échte doelen te bereiken? 
Dat is de belangrijkste vraag die jij jezelf moet stellen.
En met díe vraag ga jij op ProfitCon aan de slag.

Waarom dan een opening door een goochelaar?
Omdat we jou de creatieve energie gunnen om het anders te doen dan je vakgenoten. Om je te onderscheiden. En die energie, die haal je niet uit boeken. Die haal je uit verwondering. Uit een lach. Uit plezier maken. Daarom leggen wij op ProfitCon het fundament met Steven Kazàn.

Esther Vergeer

Niets is onmogelijk

We hebben allemaal te maken met uitdagingen. Economische uitdagingen. Persoonlijke uitdagingen. Zakelijke groeipijnen. Lastige klanten. En die klanten, die hebben op hun beurt ook uitdagingen waar wíj ze bij willen helpen.
Zevenvoudig Paralympisch kampioen rolstoeltennis en één van de grootste Nederlandse sporters aller tijden Esther Vergeer neemt ons mee in hoe zij uitdagingen aan gaat!

‘Esther Vergeer is niet alleen een ambassadeur van de sport, maar ook van het leven’, zei Johan Cruijff vol bewondering over de vrouw, die als rolstoeltennisster dertien jaar op rij de nummer één van de wereld was en tegenwoordig Chef de Mission van de paralympische ploeg.

Gezond geboren, een dwarslaesie opgelopen, zeven jaar gestreden om moeder te worden en vervolgens geconfronteerd met borstkanker. ‘Ik had mijn portie tegenwind wel gehad, dacht ik. Door mijn medisch verleden en sportieve successen verlegde ik tóch weer mijn grenzen.’

sportsspeakers.nl

Martijn Aslander

Digitaal Fit voor Financials

Martijn Aslander is grondlegger van Digitale Fitheid, auteur van meerdere managementboeken en stand-up philosopher.

Het grootste probleem in de boekhoud- en accountancy sector is tijd.
• Er is onvoldoende tijd om eens achterover te leunen, en je af te vragen wat je klant echt nodig heeft.
• Er is onvoldoende tijd voor jezelf, je gezin en je hobby’s.
• Er is onvoldoende tijd om je bedrijf de strategische aandacht te geven die het verdient.

Timemanagement helpt een beetje, maar er is een andere oplossing. Op een gebied waar we ons niet eens bewust van waren dat er een probleem was. We moeten digitaal fit worden. Naast mentaal en fysiek fit, is digitaal fit een onmisbaar gebied voor de 21e eeuw. Volgens Martijn Aslander gebruiken we de computer als een digitale typmachine en zijn we als eekhoorntjes die hun eikels niet kunnen vinden.

Denk je dat dit bij jou wel mee valt? Dat dacht ik, en met mij 60 boekhouders en accountants ook. Totdat we een inspiratiesessie Digitaal Fit van Martijn Aslander kregen. We ontdekten dat we stuk voor stuk minstens een uur per week konden besparen door digitaal fitter te worden.

De sessie Digitaal Fit voor Financials is niet alleen inspirerend, maar ook super praktisch én leuk!

Rianne Klein Geltink

Human Design

Rianne Klein Geltink neemt je mee in Human Design, een systeem wat je inzicht geeft in jouw kwaliteiten en valkuilen. Het is eigenlijk je persoonlijke gebruiksaanwijzing. Human Design is nog niet zo oud, maar wint wel onwijs aan populariteit.

Omdat zakelijk succes stárt bij jezelf en je bedrijf nooit verder kan groeien dan dat jíj bent, mag aandacht voor persoonlijke ontwikkeling niet ontbreken op ProfitCon.

Omdat onze klanten praktische, down to earth professionals zijn, heb ik de meest down to earth professional uitgenodigd die ik ken 😉 Femke Hogema en Rianne Klein Geltink deden 27 jaar geleden (!!!) samen de HEAO en na een waanzinnige carrière in het zakenleven, is Rianne degene die ons op praktische en humoristische wijze meeneemt op reis door onszelf!

Youri Meuleman

Van bezoeker naar klant: jouw klantreis inzichtelijk

Youri Meuleman is als online marketeer gefascineerd van Adverteren op Facebook & het ontwikkelen van marketingfunnels. Je kent Youri mogelijk als spreker op de Webwinkel Vakdagen, het IMU-event of het Social Media Ondernemer Congress. Tevens is Youri mede-eigenaar bij MailBlue (e-mailmarketing software) en The Blue Agency (marketingbureau) waar hij, met zijn team, ondernemers ontzorgt op het gebied van online marketing.

Tijdens zijn keynote neemt hij je mee in de klantreis: een handig model om je onderneming te laten groeien en nieuwe klanten te werven met behulp van online marketing.

Mike Michalowicz

ALL IN

Mike Michalowicz is de auteur en grondlegger van Profit First. Hij schreef naast Profit First meerdere business bestsellers zoals: Clockwork, Get Different en Fix this next.  Mike spreekt over de hele wereld en brengt ons de belangrijkste inzichten uit zijn nieuwe (verschijnt in 2023) boek: ALL IN

All In: A strategy to recruit great talent, retain the best people and raise the bar for the entire team.

Mike teaches us:

  • How to get the right attention, from the right talent, and get them excited to work for you.
  • How to wow great talent from day one, so they want to wow you.
  • How to find out if employees will be the the right fit, before you hire them.
  • The one strategy that gets every employee performing at their highest level.
  • The biggest influencer over an employee staying long term and working hard.
  • How to elevate everyone’s performance
  • Why you need to build a community (not just a culture)

– Keynote in het engels –

Mike zijn keynote is live vanuit New York. Online én interactief.

Femke Hogema

Fundament van Succes, van ZZP naar Miljoenenbedrijf

Femke Hogema schreef in 2022 haar 5e boek: Fundament van Succes. Van ZZP naar Miljoenenbedrijf. Het ligt medio oktober 2022 in de winkel. Op ProfitCon krijgen jullie een preview! Wat zijn de elementen die zorgen voor zakelijk succes? En hoe zet jij die in ten behoeve van je eigen bedrijf, én dat van je klanten!

Femke inspireert je, ze vertelt verhalen én ze geeft je praktische tools voor zakelijk succes.

&

Excellente vragen stellen – Korte en super praktische workshop!

De vraag die je stelt, is bepalend voor het antwoord dat je krijgt. Hoe weet je nu wát de juiste vraag is? Femke leert je een super praktisch en altijd toepasbaar model om de juiste vraag te stellen!

.

ProfitCon 2022 is in volle gang. 

Zeker weten dat jij volgend jaar erbij bent?

Mini Workshops

Op vrijdagmorgen bieden we je een aantal super leuke, praktische en inspirerende mini workshops aan!

Daan Schmidt &
Roeland van de Beek

Mini workshop: Storybrand

Daan Schmidt haalde de populaire StoryBrand methode naar Nederland, België en Luxemburg. Dankzij StoryBrand verhelder je je marketingboodschap en kun je je bedrijf sneller laten groeien. Roeland geeft op vrijdag mini workshops StoryBrand waar hij je 3 concrete handvatten geeft.

Wanneer je deze 3 tips in de praktijk brengt ga je zien dat je meer conversie krijgt op offertes die je uitbrengt, pitches die je geeft en op andere uitingen in je marketingmateriaal.

Anneke van der Voort-Kruk

Mini workshop: LinkedIn succes in 15 minuten per dag

Anneke van der Voort, LinkedIn expert & eigenaar van PRminded geeft op vrijdagmorgen mini workshops over LinkedIn, het grootste sociale media kanaal.
Werk je business-to-business dan kun je al je klanten op LinkedIn vinden. Maar hoe word je zichtbaar en trek je de juiste mensen aan via LinkedIn? Je ontdekt het in deze workshop.

Na deze mini-workshop weet je:

  • Hoe je je onderscheidend profileert op LinkedIn
  • Wat consistent zichtbaar zijn op LinkedIn oplevert voor jouw bedrijf
  • Wat je al in 15 minuten per dag op LinkedIn kunt bereiken

Mark Meinema

Mini workshop: Bespaar een werkweek per jaar met Tovertypen

Mark Meinema is mede-oprichter van Digitale Fitheid en mede-auteur van het boek Ons werk is stuk. Hij helpt kenniswerkers hun werk te repareren en om de meest relevante informatie effectief te bewaren, terug te vinden en te delen.

Veel kenniswerkers gebruiken hun computer vooral als een veredelde typemachine. Jammer, want het ding kan je enorm veel extra slagkracht opleveren en tijd en energie besparen.
Eén van de meest krachtige tegelijk simpelste manieren om dit te bereiken is Tovertypen: het automatisch invoeren van veelgebruikte woorden, zinnen of zelfs hele e-mails.

Na deze workshop kun je daarmee aan de slag en ga je met een simpele aanpassing tientallen werk-uren per jaar besparen!

Esther van der Meer

Mini workshop: Winstgevend boekhouden voor ZZP-ers 

Esther van der Meer is gecertificeerd Profit First Professional en heeft met MEER over cijfers ruim tien jaar ondernemers financieel gecoacht en getraind. Als CFO en head of support bij Rompslomp.nl speelt zij een belangrijke adviserende rol bij de ontwikkeling van dit boekhoudpakket wat specifiek voor ZZP-ers is gemaakt.
In de mini workshop laat Esther zien hoe je als boekhouder van ZZP-ers succesvol en winstgevend kunt werken met Rompslomp. Door de behoefte van de klant centraal te stellen en boekhouders de juiste middelen te geven hen goed te ondersteunen kan je binnen tien minuten een nieuwe administratie aanmaken met alles wat daar bij hoort.

Na de mini workshop weet je:

  • Hoe je ZZP-ers met Rompslomp winstgevend helpt met hun boekhouding .
  • Hoe onze techniek hierbij helpt o.a. door middel van standaard sjablonen, import routine, bankkoppeling, automatische btw aangifte, koppelingen met andere systemen.
  • Hoe je als boekhouder door ons supportteam snel, kwalitatief en inhoudelijk geholpen wordt.

Je krijgt bij deze mini workshop een hand-out zodat je de voor jou relevante tips mee kan nemen.

Linda Graanoogst

Mini workshop: Omgaan met lastige vragen na jouw pitch 

Linda Graanoogst, voormalig journalist en mediatrainer geeft op vrijdagmorgen mini workshops over hoe (goed) jij je staande houdt in een lastig gesprek, naar aanleiding van jouw pitch. Je speelt het klaar in een kort rollenspel!

Stel: je wil jouw pitch doen tijdens een verkoopgesprek met jouw droomklant. Of bij een netwerkgelegenheid waar je gesprekspartner een oude rot uit het (media)vak blijkt. En dan tref je die topondernemer die alles beter weet. Of die ene expert die werkelijk alles in twijfel trekt wat jij net met veel overtuiging bracht… Kortom, een gesprekspartner die het (vragen)vuur aan je schenen legt, waar jij zo 1-2-3 geen pasklaar antwoord op hebt. Wat doe jij dan?!
Na deze mini-workshop van 15 minuten:
  • Ken jij hét pitchproof-framework waardoor jij jezelf kort en krachtig kunt voorstellen 
  • Voel jij je zelfverzekerder dankzij 1 grondtechniek uit de mediawereld
  • Weet je welke 3 belangrijkste tactieken je altijd toe kan passen bij een pittig vraaggesprek
Linda geeft jou een mini-werkboek mee voor alle adviezen, tips & trics en jouw eigen inzichten.
Hoe verbaasd zal jij zijn wanneer je merkt dat je na deze mini-workshop vol zelfvertrouwen elk verkoopgesprek, en zelfs elk interview ingaat? Verras jezelf! Schrijf je in voor deze workshop van mediatrainer Linda Graanoogst.

Veerle Degrieck

Mini workshop: Disc, leer jezelf en de ander kennen in 15 minuten

Veerle Degrieck van Praktijk Practique, gecertificeerd Profit First Professional én gecertificeerd in Disk, drijfveren en EI en Persoonlijke Financiële Stijl komt op vrijdagmorgen mini workshops geven over Disc: Leer jezelf en de ander kennen in 15 minuten.

In de mini workshop leer je hoe je, door inzicht in je eigen persoonlijke gedragsstijl en in de (financiële) stijl van de ander meer toegevoegde waarde creëert voor je klanten waardoor zich zich begrepen voelen en je tot meer resultaat, een betere samenwerking en tevredener klanten komt.

Na de mini-workshop:

  • Weet je wat mensen verschillend maakt
  • Heb je zicht op de sterke punten van elke stijl
  • En op hun uitdagingen
  • Weet je waar je op kunt letten als je klant een andere voorkeursstijl heeft
  • En je krijgt een bondig overzicht van elke stijl mee naar huis.

Susanne Blijleven-Bos

Mini workshop: Praktische bedrijfsanalyse door middel van het MKB-Canvas 

Susanne Blijleven-Bos is de eerste individueel gecertificeerde van het MKB-Canvas. Ze is 12,5 jaar ondernemer en heeft een passie voor ondernemen, cijfers en paarden. Daarnaast is ze schrijfster van het boek Paard en winst – Administratie op orde en heeft ze een Winstplanner gemaakt.

In de mini-workshop laat Susanne je zien hoe je op een hele praktische manier jouw bedrijf kan analyseren door middel van het MKB-Canvas.

Na de mini workshop weet je:

  • Welke twee problemen ondernemingen hebben
  • Wat ervoor nodig om te groeien met je onderneming
  • Wat het MKB-Canvas is
  • Hoe je het MKB-Canvas kan toepassen voor jouw onderneming
  • Je Top-3 prioriteiten om te groeien

Je krijgt bij deze mini workshop een persoonlijk bedrijfsrapport aan de hand van een complete strategische analyse van je onderneming.

Tim Inslegers

Demo Anlisa: Verhoog uw winst met gepersonaliseerde abonnementen

Anlisa is een van oorsprong Belgisch systeem om offertes van boekhoud- en accountantskantoren niet langer op basis van uren te maken, maar op basis van waarde en volume. Anlisa onderzoekt op dit moment de mogelijkheid om haar software ook voor de Nederlandse markt geschikt te maken. Wil je alvast zien wat Anlisa kan? Bezoek dan de demo op ProfitCon!

Het Winstadviseur Spel

Mini workshop: het Winstadviseur Spel!

Speel samen met Femke Hogema en collega’s het Winstadviseur Spel!
110 vragen; 11 categorieën.

Laat je verrassen door de vraag, verken hem met collega’s en kom tot nieuwe inzichten.

Deelnemers aan ProfitCon ontvangen hun eigen Winstadviseur spel!

Praktisch

Inspirerende en
mooie Locatie

Landgoed Zonheuvel
Amersfoortseweg 98
3941 EP Doorn

Donderdag
15 september

Programma:
09.00 uur: Ontvangst
17.00 uur: Einde dag 1
Incl. heerlijke lunch

Vrijdag
16 september

Programma:
09.00 uur: Ontvangst
17.00 uur: Einde dag 2
Incl. heerlijke lunch en afsluitende borrel!

.

ProfitCon 2022 is in volle gang. 

Zeker weten dat jij volgend jaar erbij bent?

Hoe hebben deelnemers ProfitCon ervaren?

“Ik vond ProfitCon heel erg leuk! Ik ben geen winstadviseur, maar heb mijzelf aangemeld omdat ik de lijst met sprekers zo interessant vond. Want Femke weet echt kwaliteitssprekers uit te nodigen: nieuwe namen, zowel nationaal als internationaal. Dat geeft nieuwe inzichten voor iedere ondernemer!

Dit event overtrof mijn verwachtingen. Met goede verhalen, veel verschillende onderwerpen en een goede energie in het hele programma. Ik heb zoveel tips en ideeën opgedaan over marketing, bedrijfsvoeren en het verder ontwikkelen van mijn bedrijf, ook als niet-financiële professional. Wat mij betreft is ProfitCon zeker een aanrader voor gevestigde ondernemers die verdere stappen willen zetten in hun onderneming.”

“ProfitCon is een evenement waar je bij moet zijn. Door de verschillende sprekers ga je op verschillende manieren naar je eigen bedrijf en je klanten kijken. Je stapt uit je rol als ‘boekhouder’ en leert hoe je je klanten en je eigen bedrijf mee kan nemen naar het volgende level. Ik heb zowel gelachen als met waterige ogen zitten luisten. Alle emoties kwamen voorbij. Vol energie ben ik thuisgekomen. Door dit evenement ben ik nog meer gaan beseffen dat ik een verschil kan maken in het leven van mijn klanten.
Naast de waardevolle groei als ondernemer is het een evenement waar ik gelijkgestemden ontmoet. Het zijn 2 dagen waarin je zoveel leert en je even vanaf een afstand naar je eigen bedrijf kunt kijken. Ik kijk uit naar de volgende editie!”

““Wat Femke interessant maakt, is dat ze allerlei velden met elkaar weet te combineren. Niet alleen het financiële, niet alleen de administratie, maar ook als het gaat om een stukje mindset, strategie, dat maakt het vooral heel erg sterk!”

“Ik heb mijn aanbod en hoe ik klanten help volledig omgegooid. Ik werk efficienter en ik onderscheid me van de concurrentie. ProfitCon maakt het verschil!”

“Van Martin Bissett leerde ik hoe ik meer kan halen uit mijn huidige klant-portefeuille door mijn dienstverlening uit te breiden. Wat ik tot nu toe eigenlijk deed was vooral op zoek te gaan naar nieuwe klanten.”

“Ik ga vaker vragen wat de klant wil in plaats van alleen maar met cijfers bezig zijn. De sfeer op ProfitCon is super positief; ik raad collega boekhouders echt aan om te komen.”

“De conferentie vind ik super, twee dagen er  helemaal uit, laten inspireren, opladen, nieuwe dingen leren.”

“Ik denk dat ik mijn andere collega’s ook mee ga nemen! Wat goed is voor mij, en goed voor de ondernemers, is natuurlijk ook goed voor de klanten van mijn collega’s. Ik heb er maar één woord voor: Geweldig!”

“ProfitCon was boven verwachting. Er zat zoveel goede informatie in, en echte wakker-schud momenten. Ik ben uitgedaagd om actie te nemen!”
“ProfitCon heeft me heel veel waardevolle informatie gegeven om te veranderen van “gewone” boekhouder naar Winstadviseur. Het is een ontzettend waardevol event boordevol inspiratie & praktische tips. Daarnaast is de sfeer echt geweldig! Meteen kaartje gekocht voor volgend jaar.”

“ProfitCon was geweldig. Ik kwam met het idee om wat nieuwe winstmethodes te leren, maar dit programma heeft mij positief verrast. Het laat mij nadenken over mezelf en over mijn business. Ik had al genoeg klanten en heb het druk genoeg. Dankzij ProfitCon plan ik mijn werk beter en werk ik aan een goede uitstraling van mijn bedrijf. Zo kan ik mezelf goed in de markt zetten, laten zien waar ik voor sta.”

“ProfitCon is gevuld met inspiratie, ideeën, informatie en tips. Na ProfitCon zette ik behoorlijke stappen met mijn team, ik maakte de overstap van uurtje-factuurtje naar pakketten en ik heb stappen gezet in mijn zichtbaarheid. Het netwerken met de deelnemers is een zeer waardevol onderdeel van ProfitCon. Ik heb nieuwe mensen ontmoet, ervaringen uitgewisseld en geleerd van anderen. Dit is onwijs waardevol!”

Ontmoet de sprekers!

Veelgestelde vragen en antwoorden

q-icon  Ik was bij een vorige editie van ProfitCon. Zal ik dit jaar weer komen?

De helft van de deelnemers van 2021 kocht meteen een ticket voor 2022 😉 Als je ProfitCon gaaf vond en je hebt er inspiratie, tips, energie, ideeën of iets anders uitgehaald, dan zou ik zeker opnieuw komen! Alle keynotes zijn nieuw en de meeste sprekers ook, dus je krijgt een volledig nieuw programma. En voor 2022 hebben we ook een spetterende opening en afsluiter en nieuw: De Mini Workshops!

q-icon  Ik wil met mijn collega’s komen, is er een speciaal aanbod?

Als jullie met 4 of meer mensen komen, laat ons dat dan even weten via [email protected], dan geven we je een speciaal aanbod.

q-icon  Mijn engels is niet zo goed, is dat een probleem?

Alleen de keynote van Mike Michalowicz is in het engels. De overige keynotes zijn in het Nederlands. We geven tijdens de keynote van Mike korte samenvattingen in het Nederlands. Na de keynote stellen we (indien gewenst) een Nederlandse vertaling beschikbaar.

q-icon  Wat als ik onverwacht niet kan?

Volgens onze algemene voorwaarden is annuleren niet mogelijk. Wel kun je je ticket kosteloos laten overzetten op naam. Dus als jij een collega vindt die in jouw plaats wil gaan, dan regelen jullie de financiën onderling en kun je ons mailen op naam van wie het ticket moet komen te staan.

q-icon  Wat als ProfitCon door Corona niet door kan gaan?

Als het op 15 & 16 september niet live op locatie kan, gaan we door via Livestream! We bewezen in 2020 dat we ook daar een groot feest van maakten! Deelnemers zaten op het puntje van hun stoel en durfden niet eens naar het toilet uit angst iets te missen. Dus: We gaan natuurlijk voor de echte ontmoeting, maar als dat onverhoopt niet lukt, dan maken we er alsnog een feest van!

q-icon  Hoe groot is het event?

We hebben ruimte voor 100 deelnemers – waarbij we indien nodig, de 1,5 meter afstand in acht kunnen houden!
100 mensen geef een geweldige energie. Lijkt het je overweldigend? Wees gerust: We hebben een grote zaal die ruim is opgezet. In de pauzes is er veel ruimte (zowel binnen als buiten) om je benen te strekken en alle indrukken te verwerken!

q-icon Kan ik overnachten op Zonheuvel?

Zeker! Dat raden we aan. Je bent er dan 2 dagen helemaal uit en je maakt gebruik van ’totale onderdompeling’ waardoor je er meer uit haalt dan wanneer je heen er weer reist. Direct na aanmelding krijg je een mail met daarin informatie over hoe je (met korting) je overnachting op Zonheuvel regelt!

q-icon  Mijn vraag staat er niet bij

Mail ons op [email protected] en we komen zo snel mogelijk bij je terug!