{"id":12449,"date":"2020-10-13T15:31:15","date_gmt":"2020-10-13T13:31:15","guid":{"rendered":"https:\/\/www.profitfirstprofessionals.nl\/?p=12449"},"modified":"2021-05-11T16:02:47","modified_gmt":"2021-05-11T14:02:47","slug":"wat-doe-je-met-klanten-die-beter-kunnen-stoppen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.profitfirstprofessionals.nl\/wat-doe-je-met-klanten-die-beter-kunnen-stoppen\/","title":{"rendered":"Wat doe je met klanten die beter kunnen stoppen?"},"content":{"rendered":"
Heb jij klanten die overwegen te stoppen met hun bedrijf? Of heb jij klanten van wie jij van mening bent dat ze zouden moeten stoppen?
\nDat zijn geen makkelijke gesprekken. Veel ondernemers zijn\u00a0gekomen waar ze nu zijn dankzij een enorme dosis doorzettingsvermogen en overlevingsdrang. Stoppen komt niet altijd in hun vocabulaire voor. Maar doorgaan tot een faillissement erop volgt is een heel slecht plan. Weloverwogen stoppen zodat je met een schone lei verder kunt kan dan een veel betere zet zijn.<\/p>\n
Ik maakte daar met E\u00e9nvandaag een mooi TV-item voor. Zie de video onderaan dit artikel.
\n<\/p>\n
Maar even terug naar jouw klanten die beter zouden kunnen stoppen: Ondernemers hebben jou, hun financieel deskundige, nodig om ze hierin te begeleiden. Om ze te laten zien dat stoppen ook een keuze is. En om ze te helpen dat \u2018stoppen\u2019 in goede banen te leiden. Dat vraagt van jou dan weer veel. Het vraagt dat je je eigen broodwinning ondergeschikt maakt aan wat de klant nodig heeft. Dat je gepassioneerd onthecht bent.\u00a0Het vraagt ook van je dat je vragen gaat stellen voordat je antwoorden gaat geven. In essentie vraagt het van je dat je beschikt over persoonlijk leiderschap, marketing- en saleskwaliteiten, een visie, communicatieve vaardigheden en nog veel meer. Allemaal onderwerpen waar we je op ProfitCon graag in inspireren en versterken. We hebben de beste sprekers en het is h\u00e9t virtuele event met de energie en resultaten van Live!<\/p>\n
We geven je in deze\u00a02 dagen alle ingredi\u00ebnten om van jouw kantoor het kantoor van de toekomst te maken,\u00a0waarbij je volledig omarmt dat de omstandigheden zijn zoals ze zijn. Inclusief Coronamaatregelen en onzekerheid. Daar gaan we mee dealen. Daar ga ik je bij helpen. Je gaat vanuit de omstandigheden kijken naar wat er wel kan. Hoe jij waarde kunt toevoegen aan het leven van jouw klant. Hoe jij jouw business winstgevend(er) kunt maken, zonder dat de omstandigheden eerst hoeven te verbeteren.<\/p>\n